Naujausios žinios

Klientų patogumui LP EXPRESS siuntų terminalai aptarnaujami kelis kartus per dieną

Lietuvos pašto valdomo LP EXPRESS savitarnos siuntų terminalus kurjeriai aplanko kelis kartus, labiausiai apkrautus Vilniuje – net 4 kartus per dieną. Pasak įmonės pašto operacijų direktoriaus Kastyčio Valantino, savitarnos siuntų terminalai taip dažnai aptarnaujami ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais – tokia praktika pradėta vykdyti pastebėjus klientų poreikį ir nuolat didėjantį siunčiamų bei gaunamų siuntų srautą.
„Kasmet fiksuojame LP EXPRESS terminalais siunčiamų siuntų skaičiaus augimą – 2019 m. pirmą pusmetį srautas padidėjo 35 procentais ir nuolat auga. Suklestėjus e. prekybai ir internetiniam raštingumui, žmonės siunčiasi iš elektroninių parduotuvių įvairią produkciją, prekiauja tarpusavyje ar siuntų terminalais artimiesiems persiunčia lauktuvių – mūsų kurjeriai yra radę sodo gėrybių stiklainiuose, mėsos, kulinarijos gaminių, gėlių ir net gyvą bitę. Tai rodo, kad savitarnos siuntų terminalai tapo neatsiejama mūsų klientų gyvenimo dalimi, šia paslauga jie nori naudotis neribotai bet kuriuo paros metu patogiai ir greitai. Reaguodami į tokius vartotojų pokyčius ir nuolat užsipildančius savitarnos siuntų terminalus, prieš pusmetį jų aptarnavimo laiką padidinome iki kelių kartų per dieną – net savaitgaliais. Vilniuje, kur LP EXPRESS terminalai itin paklausūs, mūsų kurjeriai siuntų išimti ir įdėti vyksta net iki 4 kartų per dieną“, – sako Lietuvos pašto operacijų direktorius K. Valantinas.
Pasak jo, 2018 m. LP EXPRESS terminaluose buvo populiariausios smulkios – XS-S dydžio siuntos, kurios sudaro 60 proc. savitarnos terminalo siuntų, 30 proc. – M dydžio dėžutėse telpančios siuntos, o likę – L bei XL gabaritų siuntiniai. Užsienio internetinės prekybos portalų populiarumą patvirtina ir kiti skaičiai – net 70 proc. Lietuvos gyventojų siuntas gauna, likę 30 proc. – siunčia, aktyviausi – didžiųjų miestų gyventojai, kurie sugeneruoja 72 proc. visų siuntinių srauto.
Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, 2018 m. už pašto siuntinių paslaugas buvo gauta 95,9 mln. Eur pajamų – tai 12,9 mln. Eur arba 15,5 proc. daugiau nei 2017 m. Toks augimas tiesiogiai susijęs su prekybos internetu populiarumu, kuris didina pašto siuntinių paslaugos paklausą.
„Norėdami dar labiau pagerinti mūsų klientų patirtį, artimiausiu metu planuojame įdiegti naujovę – dėžučių durelių numeraciją, kad naudotis savitarnos terminalais būtų dar paprasčiau. Tai ypač aktualu dideliuose siuntų terminaluose, kur dėžučių durelių būna daug – iki 369 vnt. Be to, reaguojame ir į kitus vartotojų poreikius bei įpročius, todėl LP EXPRESS terminaluose siuntas nuo šiol galima išsiųsti ir gauti greičiau – juose įdiegta bekontakčio atsiskaitymo sistema. Norint įsitikinti, kad terminalas palaiko tokį atsiskaitymo būdą, reikia ekrane ieškoti bekontakčio atsiskaitymo ženklo“, – naujoves atskleidžia K. Valantinas.
Bekontakčio atsiskaitymo sistema šiuo metu įdiegta daugumoje LP EXPRESS terminalų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje – prie Bažnyčios g. prekybos centro MAXIMA įrengto savitarnos siuntų terminalo, Alytuje – prie Naujoji g. 90 prekybos centro MAXIMA, Kuršėnuose – prie Vilniaus g. 2 prekybos centro NORFA, Kupiškyje – prie Gedimino g. 53N prekybos centro MAXIMA, Garliavoje – prie Vytauto g. 67 prekybos centro IKI, Grigiškėse – prie Kovo 11-osios g. 38B prekybos centro MAXIMA įrengto LP EXPRESS terminalo.
Šiuo metu 150 LP EXPRESS terminalų įrengta 46 Lietuvos miestuose, jų kiekis nuolat didinamas.

Naudodamiesi savitarnos siuntų terminalais vartotojai ne tik sutaupo laiko, bet ir prisideda saugant gamtą – tai atskleidė Lietuvos pašto atlikti paskaičiavimai. Jie parodė, kad, įrengus siuntų terminalus, per metus „sutaupoma“ daugiau nei 3,3 mln. kurjerių įprastai nuvažiuojamų kilometrų, o tai reiškia – 380 t degalų ir 665 t į orą neišmetamo CO2. Kiekvienas pastatytas naujas terminalas į orą išmetamo anglies dvideginio kiekį sumažina 5 tonomis per metus.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas.


*