Naujausios žinios

Skaitytojų paštas. Pasaka be galo

Česlava Jurkūnienė

Straipsnis buvo išspausdintas šių metų gegužės 4 d. laikraščio „Širvis“  18-ame numeryje.

Jums patinka pasakos be galo? Man irgi patiko, kol neteko pačiai tapti tokios pasakos veikėja. O buvo taip:

Kovo 14 dieną apsižiūrėjau, kad baigėsi mokesčių už sunaudotą elektrą knygelė. „Anokia čia bėda,“ – pagalvojau. Paskambinau trumpuoju telefono numeriu 1802 ir užsakiau naują. Mane patikino, kad per 15 dienų knygelę tikrai gausiu. Negavau, todėl kovo 29-ąją vėl paskambinau. Išgirdau paaiškinimą, kad poilsio dienos į 15-os dienų laikotarpį neįskaičiuojamos, todėl knygelę atsiųs vėliau. Balandžio 6-ąją paskambinau jau trečią kartą. Ponia vardu Odeta man maloniai paaiškino, kad užsakymo duomenys dingo, todėl reikia užsakyti iš naujo ir per 10 dienų tikrai tikrai knygelę gausiu. Keista, kiekvieną kartą informuojama, kad pokalbiai įrašomi, o jie ima ir dingsta. Paklausiau, ar belaukdami knygelės neliksime be elektros, nes ne vienam taip yra nutikę. Patikino, kad taip nebus, nuogąstauti nėra reikalo.

Nei per 10, nei per 20 dienų knygelės taip ir negavau, todėl balandžio 27 dieną vėl paskambinau numeriu 1802. Man maloniai paaiškino, kad rado mano kovo 14 dienos užsakymo duomenis, užsakė knygelę iš naujo ir po 15-os dienų turėčiau ją tikrai gauti. Vėl paklausiau, ar neatjungs elektros ir vėl išgirdau patikinimą, kad tikrai taip nebus. Labai tikiuosi, kad ši pasaka be galo pagaliau nutrūks ir galėsiu ramiai miegoti nebijodama likti be elektros. Taip, naujoji įmonė ESO klientus aptarnauja tikrai „operatyviai“. Patariu visiems: užsakykite šioje įmonėje naujas knygutes prieš keletą mėnesių, kitaip rizikuojate tapti skolininkais ne dėl savo kaltės.

1 Comment on Skaitytojų paštas. Pasaka be galo

  1. Manau, kad dėl to kalta Pinskuvienė ir visa DP.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas.


*