Naujausios žinios

Vaikų kūrybiškumo ir akiračio plėtros stovykla Palangoje

Vaikų dienos centro informacija

Širvintų vaikų dienos centro tikslas – socialinių įgūdžių ir atsakingo savarankiško gyvenimo ugdymas mažinant socialinę atskirtį bei skurdą, padedant tikslinei grupei įsitvirtinti visuomenėje. Vienas iš uždavinių – vasaros stovyklų vaikams organizavimas. Parengėme projektą „Vaikų kūrybiškumo ir akiračio plėtros stovykla Palangoje“

Pagal šį projektą organizavome 6 dienų stovyklą Palangoje. Tai buvo bendro pobūdžio edukacinė-kūrybinė, kultūrinė stovykla 7 aktyviausiems Vaikų dienos centro vaikams, kurie labiausiai prisidėjo prie centro veiklos, jo pristatymo Lietuvoje ir užsienyje. Vaikų atranką vykdėme kartu su pradinės mokyklos socialine pedagoge Jolanta Vilkiene.

Stovyklos tikslas – vaikų akiračio plėtros skatinimas per kūrybiškumą ir smalsumą, gamtos, aplinkos pažinimą. Todėl ir norėjome patiems aktyviausiems vaikams suteikti galimybę paatostogauti prie jūros, aplankyti Gintaro muziejų ir kitas lankytinas Palangos vietas. Vaikai mielai atliko kūrybinius namų darbus, diskutavo numatytomis temomis, dalinosi įspūdžiais, nuotaikomis. Siekėme, kad jie pajustų kuo daugiau džiaugsmo ir būtų laimingi. Stovyklaujant buvo nemažai iškelta tikslų: ir vaikų pilnavertės mitybos organizavimas, ir sveikos gyvensenos propagavimas, higienos ir savitvarkos įgūdžių lavinimas, šokių repeticijos, juostų audimas ir kt. Įvairiausios, įdomios veiklos buvo apsčiai. Manome, kad mažosios širdelės džiaugsmo ir gėrio turės visus mokslo metus.

Patirtis parodė, kad išvykų metu patirti įspūdžiai, diskusijos, susitikimai, pažintys su naujais žmonėmis moko kultūringai bendrauti, suvokti elgesio taisykles, matyti ir pajusti grožį bei gėrį. Taip pat atsiranda motyvacija mokytis, skatinamas vaikų kūrybiškumas.

Labai džiugu, kad stovyklos metu įvykdėme savo pažadus ir užduotis – vaikai išaudė po 2 juosteles. Taip pradėjome ruoštis 2021 metų respublikinei Dainų šventei. Repetavome ir šokome romų šokius ant jūros kranto ir restorane „Vila Gražina“ – tai buvo mūsų padėka savininkui Ramūnui Pocevičiui, kuris sudarė galimybę nemokamai lankytis koncertuose ir labai skaniai vaišino. Vaikai surengė ir pilių iš smėlio statymo konkursą. Buvo be galo daug įspūdžių! Nors oras nelepino (beveik visą laiką plevėsavo raudona vėliava), bet vis tik pavyko paskutinę dieną prisimaudyti iki soties.

Už puikią stovyklą dėkojame Širvintų rajono savivaldybei, organizacijai „Gelbėkit vaikus“, UAB „Ruptela“, „Vila Gražina“ savininkui Ramūnui Pocevičiui.

Vaikų dienos centro informacija

Saulės mintys po stovyklos:
„Saulei šildant žemę, prasideda mano vasara. Šiltas oras ir saulės spinduliai padeda pamiršti tą sunkią pamokų naštą.

O dabar, užmerkiu akis. Jaučiu, kaip druskos kvapas šukuoja plaukus, kutena šnerves. Kaip vakaro žara šoka tango blakstienose. Dar ne viskas. Girdžiu, kaip žuvėdros po dieninių žaidimų ir žuvų viliojimo skubinas namo, skrosdamos nežinomais ornamentais. Pirštų galiukus pačiumpa šiltas pietų vėjas. O naujai gimusi banga kutena pėdas.

Paneriu po vandeniu ir vėl prisimenu dienas, kaip buvome „Jūrų muziejuje“. Tiesa gaila, kad nedirbo, bet gavome labai gerą pasiūlymą į „Senoji Hansa“ pasivaišinti skanių sulčių, o po to vakare į „Vila Gražina“ „Mino“ koncertą. Ten buvo puiki proga pailsėti ir atsipalaiduoti. Kitą diena smagiai pramogavome, vaikščiojome parke, tuomet apsilankėme muziejuje, grįžome pailsėti ir naudojome savo laisvą laiką. Mūsų laukė dar daug smagios veiklos. Tuomet buvome dvejuose atrakcionuose, tiesa ne iškart. Pirmas atrakcionas buvo adrenalino kalneliai kitaip: mums tiesiog reikėjo atsisėsti į kėdes ir užsidėti akinius su vaizdu, o ten pats smagumas. Tuomet buvome dar pasidaužyti su mašinėlėmis, ten irgi labai smagu bei linksma. Aplankėme labai daug vietų, kur valgėme pusryčius, pietus ir vakarienę. Ir dar buvome „Rondo“, Vitalijos Katunskytės, Irūnos ir Mariaus koncertuose.

Siurprizas buvo dar smagesnis. Apsilankėme „Iliuzijų ir mokslo muziejuje“. Perpratome su draugais kai kurias iliuzijas, buvo linksma, veidrodžių̨ kambaryje pasiklydau 3 kartus, tuomet keliavom pusryčiauti ir rašyti šiuos rašinėlius. Na štai, kelionė baigta, bet įspūdžiai neužmirštami. Paskutinę dieną prie jūros leidome visi drauge ir džiaugėmės vasaros saulyte.

Labai ačiū Elenai, Rūtai ir draugams „Vila Gražina“ kavinei už šiltą priėmimą ir gražų bendravimą.“

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas.