DNB savitarnos paslaugos keičia Širvintų gyventojų finansinę elgseną
Rimvydas Olšauskas
Paprastesnis, greitesnis ir patogesnis kasdienių finansų tvarkymas – pagrindiniai banko paslaugų plėtros Širvintose kriterijai. DNB bankas Širvintose toliau aktyviai plėtos savitarnos bei elektronines paslaugas, kurios nuo lapkričio 2 d. pakeis dabar mieste veikiantį banko skyrių (skyrius dirbs iki š. m. spalio 30 d.)
Prie banko skyriaus Vilniaus gatvėje įrengtas visą parą veikiantis savitarnos terminalas, kuriame galima ne tik išsigryninti pinigų, bet ir jų įnešti į savo sąskaitą. Savitarnos terminalas taupo Širvintų gyventojų laiką, nes nebereikia laukti eilėje banko skyriuje.
Išsigryninti pinigų ar pasitikrinti sąskaitos likutį bet kuriuo paros metu gyventojai taip pat gali Vilniaus g. 54 (prekybos centre „Norfa XL“) esančiame bankomate.
Paprastas pinigų išsigryninimo ir įnešimo į sąskaitą operacijas Širvintų gyventojai gali atlikti ir prekybos vietose esančiuose Perlo terminaluose, kurių mieste iš viso yra 7 (jų vietas galite rasti interneto svetainėje www.perlopaslaugos.lt). Širvintų rajono gyventojai Perlo terminalą gali rasti ir Čiobiškyje, parduotuvėje „Veivera“.
Išsigryninti pinigų širvintiškiai gali ir PayPost terminale (Plento g. 60). Greitai ir patogiai pinigų išsigryninti miesto gyventojai gali ir kaskart atsiskaitydami DNB kortele parduotuvėse „Maxima“ bei „IKI“.
Viena pagrindinių finansų tvarkymo priemonių jau galime įvardinti ir internetinę bankininkystę. Kokybiškas internetinis ryšys prieinamas ir rajonų gyventojams, o kiekvienoje šeimoje yra narių, kurie juo naudojasi. Tad ir pagrindinės banko paslaugos jau yra atkeliavusios beveik į kiekvienus namus. Internetiniame DNB banke Širvintų gyventojai gali sumokėti už paslaugas, atlikti įvairius pavedimus ir tvarkyti kitus kasdienius finansinius reikalus, užpildyti paraišką vartojimo kreditui, lizingui gauti, užsisakyti debetinę mokėjimo kortelę ir gauti ją tiesiai į namus, bei užsisakyti pažymas apie sąskaitas, turimus produktus. Pasinaudoti elektroninėmis banko paslaugomis gyventojai gali ir nemokamas interneto paslaugas teikiančioje Širvintų viešojoje bibliotekoje.
Norėdami pasikonsultuoti iškilusiais klausimais ar sužinoti informaciją, gyventojai nebeturi vykti į banko skyrių. Neišeidami iš namų visą informaciją greitai ir patogiai gali sužinoti paskambinę į mūsų Kontaktų centrą trumpuoju numeriu 1608.
Akivaizdi tendencija, kad kasdieniams finansams tvarkyti žmonėms pakanka savitarnos, skatina ir DNB banką prisitaikyti prie kintančios Širvintų gyventojų elgsenos. Norinčius platesnių banko konsultacijų ir paslaugų, pvz., šeimos bankininko konsultacijos ar imant paskolą, kviesime į artimiausią DNB banko skyrių Ukmergėje, Kauno g. 30.
Rimvydas Olšauskas, DNB banko Širvintų skyriaus vadovas
Užsak. Nr. 3
Tapom niekam neidomus idiotu miestelis, net valiutos nera kur issikeisti, toks pozityvus uzsakytas straipsnis…
O tai ką daro mūsų veiklioji merė, kad DNB banko skyrių Širvintose uždaro? Tai kur tas jos rūpinimasis rajono žmonėmis? O gal čia vienas iš POKYČIŲ, kurių taip laukė rajono gyventojai?
Tai kad tokiose situacijose žodį taria pats vadovas savo vardu nesislapstydamas už viešųjų ryšių ar žurnalistų nugarų yra solidu. Širvintiškiai kaip nors išgyvens su savitarna ar e-banku, o gal vienam pasitraukus atsiras platesnė niša kitam. Šiame pranešime man truktų komentaro apie darbuotojus. Kaip pasielgsite su jais – skandinaviškai ar rytų europietiškai?