Naujausios žinios

Tarptautinė patirtis – kaip suprasti medijas

Vilma Gudeikaitė

Profesionali žurnalistė, mokymų trenerė Ruta Pels ir atstovai iš Lietuvos

Straipsnis buvo išspausdintas  rugpjūčio 30 d. laikraščio „Širvis“ 34-ame šių metų numeryje.

Šiandien vis labiau kalbama apie medijų raštingumą, didėjantį jo reikšmingumą, gebėjimą suvokti mus supančias medijas ir būti kritiškais jų vartotojais bei kūrėjais.

Projekte „Be creative and smart: texts analyzis and media literacy for youth workes“ („Būk kūrybingas ir protingas: tekstų analizė ir žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumas jaunimo darbuotojams“), kuris vyko Lenkijoje (Iwonicz Zdroj), VšĮ „Globalūs projektai“ atstovai sėmėsi žinių apie medijas ir kaip išmokti jas kritiškai vertinti.

Mokymuose dalyvavo atstovai iš 10 šalių: Maltos, Estijos, Latvijos, Čekijos, Vokietijos, Danijos, Graikijos ir Prancūzijos. Projekto organizatorius – Fundacija Euro-Form (Lenkija).

Mokymų metu daug dėmesio buvo skirta informacijos, pateikiamos įvairiose medijos priemonėse analizei, loginėms klaidoms, kritiniam teksto vertinimui ir manipuliacijai žiniasklaidos priemonėse.

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas.


*